.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نتایج نهایی شمارش آرا در ۷ حوزه انتخابیه مازندران اعلام شد
رئیس ستاد انتخابات مازندران نتیجه نهایی و قطعی شمارش آرا یازدهمین دوره انتخابات را در هفت حوزه انتخابیه استان اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز،  حسین حسن نژاد نتایج نهایی شمارش آرا در هفت حوزه انتخابیه مازندران را اعلام کرد و گفت: در حوزه انتخابیه آمل از کل آرای مأخوذه ۱۱۹ هزار و۵۸۱ رأی، آقای رضا حاجی پور با کسب ۵۷ هزار و ۹۵۱ رأی حائز اکثریت آرا، در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکناراز کل آرای مأخوذه ۶۴ هزار و ۲۹ رأی، آقای علی اصغر باقرزاده با کسب ۳۰ هزار و ۴۳۰ رأی حائز اکثریت آرا شدند. ·

وی افزود: در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه از کل آرای مأخوذه ۱۱۳ هزار و ۷۰ رأی، غلامرضا شریعتی اندراتی با کسب ۵۷ هزار و ۹۴۵ رأی حائز اکثریت آرا، در حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر وعباس آباد از کل آرای مأخوذه ۸۷ هزار و ۵۷۳ رأی سید شمس الدین حسینی با کسب ۴۴ هزار و ۹۷۳ رأی حائز اکثریت آرا، در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد از کل آرای مأخوذه ۹۶ هزار و ۹۵۹ رأی ولی اله فرزانه با کسب ۳۵ هزار و ۳۴۷ رأی حائز اکثریت آرا و در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت از کل آرای مأخوذه ۸۸ هزار و ۵۴۹ رأی محمدعلی محسنی بندپی با کسب ۲۴ هزار و ۹۲ رأی حائز اکثریت آرا شدند. ·

حسن نژاد تصریح کرد: در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ از کل آرای مأخوذه ۱۴۵ هزار و ۱۱۷ رأی، کیوان مرادیان کوچکسرائی با کسب ۶۱ هزار و ۹۸۰ رأی و کمال علیپور خنکداری با ۵۷ هزار و۸۲۳ رأی حائز اکثریت آرا شدند.

وی ادامه داد: در دو حوزه انتخابیه ساری و میاندرود و بابل، فرایند اعلام نتیجه انتخابات در مرحله انطباق قرار دارد که پس از طی این مرحله و تکمیل و ارسال فرم شماره ۷۲، نتیجه نهایی این دو حوزه متعاقباً اعلام می‌شود.

مازندران ۹ حوزه انتخابیه و ۱۲ نماینده در مجلس دارد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.34 seconds.